måndag 17 september 2012

När är det beräknat?

Hej!

Glömde ju nästan det viktigaste i förra inlägget! =) Som rubriken lyder: När är barnet beräknat?
- Det är beräknat den 28 Januari =)
Först innan Ultraljudet var det beräknat den 26e Januari, men det blev flyttat två dagar på Ultraljudet, inte så stor skillnad som tur är =) Skönt att det är så sent i Januari också.
Hade inte velat ha ett December barn då vi ska iväg till Fjällen under jul! Inte så kul om man skulle föda där direkt. Men kommer nog vara beredd på det ändå, man vet ju aldrig! Så det blir att packa med bilbarnstol, skötväska och allt viktigt!
Men jag borde inte föda 1 månad tidigare, ska försöka knipa tills vi kommer hem iaf! =)

Kanske ska berätta lite mer ingående om Ultraljudet!
- Det är det häftigaste jag varit med om!!! Helt underbart, man ser hur tydligt som helst! =) Man kan knappt fatta det! Jag trodde att jag skulle börja gråta, men jag höll mig från det. Linus fick en liten tår i ögat då han blev så himla rörd! Man fattar ju mer när man är på Ultraljud, då man får se fostret! =)
- Det första barnet gjorde var att klia sig på kinden sen tog den med handen på foten! Helt otroligt vad den kan röra på sig utan att jag känner någonting!
- Vi tog inte reda på om det är en tjej eller kille då vi inte vill det. Utan vi vill ha en överraskning =) och det fick vi en stjärna extra för =)

På senaste dagarna har jag fått så sjukt ont i ena ljumsken =/ Så sjukt jobbigt! Kanske ridit för mycket?! Men jag tänker inte sluta med ridningen än!! Tänker fortsätta så länge jag bara orkar och kan =) Vill ju inte tappa allla muskler osv, sen är det bra att röra på sig =)
Har även börjat att simma, vilket är superskönt =) Har dock bara gjort det en gång hittills, men ska fortsätta med det. Helst ska vi komma iväg två gånger i veckan hade vi tänkt =)

Nej nu måste jag sätta fart och åka till jobbet =) Börjar om 20 min! =D
Ha en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer: