lördag 7 april 2012

Du är inte ens värd att jag skriver detta!

Hej på er!

Jag fattar inte hur du tänker?! Tänker du ens? Hur kan du? Hur orkar du?

Låt mig vara bara!

Du är inte ens värd att jag skriver något om detta, du är inte värd ett jävla skit helt enkelt! :/

Jag orkar inte med detta längre! Men det finns inget att göra åt detta heller! Är arg på mig själv att jag tillåter mig att må dåligt över detta! Jag måste lära mig att skita i det, men är det så lätt då? Kanske för er som inte vet!

Nej nu ska jag ta min onda mage och försöka vila lite här hemma hos mormor! Hoppas att ni där ute har det bra!!! :)

1 kommentar:

Tinnar och torn sa...

Skit i det och var glad att det är över, för det är det. Du har det bra nu, försök fokusera på det. Låt det inte stjäla mer av din tid. För precis som du själv säger. Det är inte värt det. Älskar dej!Kramar mamma