lördag 14 april 2012

Vad tycks?

Hej!

Vill börja detta inlägg med att tacka underbaraste Denize för hjälpen med den nya designen! =) Vad tycker ni?! Fin va? =) Jag brukar inte gilla grön så mkt, men detta va superfint! Känns väldigt vår! =) Ni kan besöka Denizes blogg på http://denisealander.blogg.se/ =)

Kom precis hem igen, har varit hos Victoria och Joakim. Va där och käkade lite mat och umgicks lite, supertrevligt! Har inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll på jag vet inte hur länge ;) Tack så mycket för den goda maten och det trevliga sällskapet! Älsklingen min var självklart iväg på fotboll! (Som vanligt...)
Men nu är vi hemma och tittar lite på tv, men jag ska nog hoppa i säng snart. Är så himla trött, gick ju upp 05.15 imorse =/

Victoria var med mig upp till stallet tidigare idag, superkul. Hon är helt galen ! Hade så kul, satt och garva som sjutton på hästryggen. =) Hon har inte ridit sen hon va 12 år, alltså för 9 år sen sist. Idag var andra gången hon red Miramis, en jättesnäll c-ponny som står i samma stall som min häst Blue. =) La fram en bom som hon red över, jag byggde även upp ett litet hinder till mig. Sen ville Victoria även hoppa lite högre än en bom bara, så då sänkte jag hindret till lägsta hålet. Slutade med att jag höjde upp till 3e hålet! Victoria själv sa "kan vi inte höja mer?!" =) Hon var jätteduktig ! Även lilla Miramis! =)

Jaja nu ska jag gå och ta ur linserna osv. Ha det bra! Kramar

2 kommentarer:

Paulina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tinnar och torn sa...

Jättefin :)