söndag 1 januari 2012

2011 i bildform!

Januari:
Jag fick reda på att en kompis lillasyster skulle sälja sin hund (som jag alltid velat ha!) Så jag och älsklingen testade att ha Agnes, vilket gick super =)
Älsklingen och Agnes =)

Agnes var med på hoppträning =)

Agnes på promenad =)

Sötnosen =)


Februari:
Rätt mycket snökaos denna månad! Men ganska mysigt =)

Var nere i Göteborg hos Denize, vi var på Gbg Horse Show =)

När jag åkte hem från Göteborg tog jag med mig Agnes hem, jag och älsklingen bestämde oss för att köpa henne =)

Mars:
Jobbade en del på Culinar, mest på begravningar. Serverade mat och så =)

Jobbade även mycket med Mary Kay, mycket möten osv =)


April:
Hände inte alls mycket denna månad mer än jobb.
Agnes och Tess började dock bråka så Tess fick en fraktur i ena frambenet =(

Vi fick även huset denna månad! Så vi började med att riva ut tapeter och heltäckningsmatta osv.

Maj:
Höll på ganska mycket i huset, målade lite köksluckor och väggarna i köket =)

Luckorna =)


Lådorna =)



Städade en del på Mekasin =)

Köpte min älsklingsbebis! =)


Juni:
Jobbade mycket på Landkrabban! =P

Pronto blev såld =(

Hände inte så mycket annat denna månad mer än massa födelsedagar =)

Juli:
Hade två veckors semester! =) Superskönt =)
Andra veckan var vi ner till morfar och Lena i Karlskrona =)
Här är Agnes efter att hon har badat =)

Thea badar =)

Cornelia och Amanda =)

Agnes =)

Mamma och Thea i båten =)


Augusti:
Var till Göteborg för att gå på Mary Kay seminariet =)
Här är några av oss =)

Scandinavium i Göteborg =)

Här är Petra, Pernilla, Kristina och Camilla =)

Camilla =)

Crystal hearts =)



September:
Började jobba på Hemtjänsten i Rimbo =)

Åkte ner till Mantorp med älsklingen, Victoria och Jocke =)


Oktober:
Hjälpte till lite i stallet med nya boxar.

Åkte ner till Örebro med Lina för att provrida min prins! (Hade redan bestämt mig innan att jag skulle köpa honom)
Provridningen gick helt okej. Slutade med att jag köpte honom och vi åkte hemåt med en häst i släpet =) Ångrar inte en sekund! =)

Amanda fyllde 20 år, så hade kalas för henne hemma hos mamma och Örjan. =)


November:
Den 5e november föddes Elias, min lillasysters son! Vi åkte till BB dagen efter och hälsade på. =)
Här är jag och Elias =)


Elias =)

Horse Show i Stockholm med Lina, där jag handlade alldeles för mycket... =P


December:
Tog foton på mig och Amanda för att ge bort i julklapp till mormor, morfar, farmor och farfar.

Tog även foto på Elias för att ge bort i julklapp.

Victoria fixade mina naglar! Supernöjd som alltid =)

Firade nyår med älsklingen, Victoria och Jocke =)
Här är jag och Victoria =)

Gott Nytt År! =)

Detta var mitt år i bilder! Har hänt mer än detta, men har inte bilder på allt. =)
Ha det super! Kram

1 kommentar:

Tinnar och torn sa...

Gott nytt år älskade unge :)Kramar mamma