torsdag 18 oktober 2012

Magen växer.

Hej. Är allt bra med er?! Jag hoppas det iaf.
Jag och min syster sitter just nu på bussen på väg hem igen. Vi har varit inne på UnderBARA BARN mässan. Jag har varit där hela helgen, fredag, lördag och idag! I fredags och igår så stod jag i Lingon och Blåbärs montern! :) men idag gick jag bara runt privat med syrran som bara kunde idag. Så fick ställa upp och åka in idag med. Jag är helt slut i mina fötter, rygg och benen efter att ha stått upp så mycket. Usch :/ men men, vad gör man inte?! ;)

På senaste har det varit väldigt mycket som hänt, har hunnit med att vara i Ullared en hel helg och shoppat en massa!!! För mycket saker! Blev en del saker till lillen i magen, julklappar, lite saker till mig själv och så. Är iaf klar med julklappar till alla barnen vilket är superskönt!
Annars har jag ridit, simmat och jobbat. Känns som jag knappt har hunnit varit hemma och bara tagit det lugnt. Massa saker hela tiden. Denna vecka som kommer har jag inte så mycket planerat iaf! :)

Ja och magen den bara växer och växer!! :) sista veckan har det bara sagt pang!! :) har dock ingen ny bild. Har en från Ullared som kommer här :)

Ni får ha det så bra. Kramar

Inga kommentarer: