lördag 29 oktober 2011

Till er som inte visste! :)


Hej på er! :D

Som rubriken säger, till er som inte visste så är jag nu mera hästägare! =D Är så himla glad att jag bestämde mig för att köpa häst! =)
Som jag skrev i förra inlägget så åkte jag och en kompis som heter Lina ner till Örebro för att kolla/köpa häst =) Jag hade nästan redan bestämt mig för att köpa honom innan jag ens träffat honom. Jag betalade handpenning bara av att se några bilder på honom! :) Det kändes helt rätt helt enkelt! =) Jag gick på min magkänsla =)

Provridningen gick väl sådär egentligen, han gick nästan rakt upp med huvudet, speciellt i traven! :P Men hoppade bra :) Kanske lägger in någon video sen =P Om jag lyckas :D
Men han var så himla lugn att hålla på med och så. Så ja jag hade redan bestämt mig att honom skulle jag ha! =) Så hem åkte vi med en häst där bak =D LYCKLIG! =D
Nu har jag haft honom ett tag =) Sen den 13 oktober =)
Han är helt underbar =) Har tyvärr inga bilder på honom här på datorn, men ska lägga in dom någon dag här fram över. Så då lägger jag in dom :)

Nu ska jag gå och lägga mig snart, ha det så bra! =)


Inga kommentarer: