söndag 18 december 2011

Påväg på julbord!

Hej. Hoppas att allt är bra med er alla!
Med mig är det super! :) sitter just nu i bilen tillsammans med älsklingen, mamma och Örjan. Vi är påväg till min moster för att byta lite julklappar och sen ska vi vidare på julbord! I bilen bakom oss åker Amanda, Johan och Elias :)

Idag innan vi åkte så var jag uppe i stallet ett tag, idag tömkörde jag Blue, det gick helt okej. Han brallade runt lite i galoppen, annars var han superfin och avspänd :) han var väldigt framåt och pigg, men det är inte så konstigt då han inte gått så jätte mycket på senaste då det inte har gått att rida :/ har ju varit så halt och jag har inga broddar på honom än. Ska ta de nästa gång han ska skos vilket blir nu efter lön så fort hovslagren kan :) då blir det hård träning!
Ska försöka börja träna dressyr oxå så vi hittar varandra lite mer :)

Har även köpt en hästtransport nu också! :) så himla skönt att ha en egen! :) det är min bästa pappa som betalt det än så länge, ;) men ska betala tillbaka honom nu varje månad.

Nej nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt innan vi är framme hos moster! :))
Ni får ha det bäst!
Skriver ju från mobilen därför inga nya bilder! :/
Kram på er!

Inga kommentarer: