onsdag 28 december 2011

@Jobbet

Hej!

Sitter just nu på jobbet (Sveriges Radio) och dricker en varm choklad och har ingenting att göra. =P Men det är rätt skönt att ta det lugnt bara.


Igår kväll var jag hem till Victoria för att fixa naglarna. =) Vi körde på naturella tippar och sen målade svart. =) Jag är supernöjd. Dock tog det vääldigt lång tid, 2 ½ timme! :) Bara för att Victoria fick handmåla det svarta, vilket tar lång tid.
Tack så jättemycket iaf Victoria =) Här är resultatet =)



Efter jobbet ska jag åka upp till hästen, antingen blir det att rida ut en bit eller åka till ridhuset och rida. Nu är det hårdridning som gäller framöver! Så vi kan börja träna ordentligt snart =) Han har fått sin lilla vila nu!


Har äntligen lagt ut min bil på Blocket nu också. Hoppas någon kommer och vill köpa den bara så jag kan köpa mig en ny bil ! =) http://www.blocket.se/stockholm/Nissan_Almera_37878513.htm?ca=11&w=2


Nej nu ska jag fortsätta att "jobba" har dock inget att göra då vi är klara med allt typ!


Ha det super =)

Inga kommentarer: