torsdag 29 mars 2012

Påväg hem!

Hej! Sitter just nu på bussen påväg hemåt igen! :) har varit på min mosters jobb och vaxat benen och armhålorna (Ajjj!) och fått mina ögonbryn och fransar färgade! :) när vi var klara så gick vi till Sandys och åt!
Tidigare idag har jag jobbat på förskolan! Superkul idag, vi var ner till Rimbo på en liten utflykt, som gick super! :) imorgon blir det jobb på förskolan först, sen till stallet sen jobb på hemtjänsten! Hade hellre velat ligga hemma på soffan och ta det lugnt! Men icke. På lördag blir det jobb på harmoni mässan i Solna! Det ska bli väldigt intressant! :) aldrig varit på något sånt förut så de ska bli skoj! :) kom förbi!!

Juste! På söndag blir det debut tävling för mig och Blue! :) blir dock bara en klubbhoppning på låg nivå bara för skojs skull! ;) men de behöver vi! Komma iväg och ha kul :) så är supertaggad! ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer från Iphonen! Är lite drygt faktiskt! Men ni får ha det så bra! Kramar

Inga kommentarer: