fredag 3 augusti 2012

På bussen!

Hej. Här var det länge sen jag skrev. :P sitter just nu på bussen på väg in till Sthlm för att först träffa Jenny sen träffa Lollo :) har inte träffat Lollo på väldigt länge så de ska bli trevligt! :) sen följer Jenny med mig hem för att stanna till imorgon. Blir ev sista gången vi ses på ett bra tag då hon ska börja plugga på annan ort. :/ sånt är livet tyvärr. Ikväll ska jag och Jenny hem till Victoria och Jocke för att käka lite tacos sen ska även Victoria fixa mina naglar :)
Haha jag lyckas fan med allt när det gäller mina naglar :P nu har jag på något vänster fått in Blues (min häst) man under gelén på ett finger :P haha hur lyckas man? :P
Men men. Det blir ordnat ikväll! :D

På senaste så har Blue vart halt, i 1 månad fick han vila då han inte var ren. Men nu är vi lite igång igen. Började skritta honom i måndags igen. Sån jävla underbar känsla att få sätta sig på honom igen efter en månad!!! :) vi ska ta det lugnt nu i igångsättningen så han inte skadar sig igen. Varför han var halt har jag ingen aning om. Han var varken varm, svullen eller något i varken ben eller hovar! Även min massör kollade igenom hela honom och hittade ingenting. Hon förstod inte riktigt varför han var halt. :/ men vila hjälpte iaf, för nu är han ren. :) så nu håller jag tummarna för att han ska hålla! Så jag kan rida så länge jag kan! :)

Oj det blev ett ganska långt inlägg
Skönt när man kan blogga från mobilen ! :)
Nej nu ska jag läsa lite bok sen umgås med mina vänner :) kram på er !

Inga kommentarer: