torsdag 5 juli 2012

Allt på en gång!

Hej. Här var det länge sen jag skrev... Fått några som sagt till att jag måste uppdatera, men känner att jag inte har så mkt att skriva. Men om jag tänker efter så har jag nog det ändå! :)

Idag har jag och min vän Jenny vart barnvakt åt min lillasyster Thea, vi åkte hem till mamma och Örjan till kl 7.30 i morse för att ta hand om Thea hela dagen. Först slöa vi bara i soffan framför några filmer, efter det gick vi ut ett tag så Thea fick hoppa lite studsmatta. Sen ville hon åka hem till mig och Linus, så då va de bara att packa bilen och åka ner. När vi kom till oss gick vi ut på en promenad, först till en lekplats där Thea fick leka av sig lite. Sedan vidare för att säga hej till min pappa som var i Rimbo och jobbade. Då somnade Thea och sov nästan 2 1/2 timme. Även jag sov nån timme med henne :))
Efter det gick vi till en annan lekplats sen åkte vi hem till mamma, Örjan och Thea igen för att äta pizza som Örjan bjöd oss på :))
Det var min dag det!! :)

På tal om något annat så är min häst halt :// jag har ingen aning om vad han har gjort :/ han är varken varm i ben eller i hoven. Om han inte är bättre inom kort måste vi ta ut en veterinär! Hoppas hoppas att han är bättre redan imorgon!!

Jag ska även försöka sälja min bil inom kort! Så fort älsklingen har börjat jobba så att han kan kränga lite däck. :))
Har hittat min bil jag vill ha nu ju!!! Men får avvakta ett tag till :/

Nej nu ska jag försöka sovs några timmar så att man orkar med morgondagen oxå! :) ha det toppen! Kramar

Inga kommentarer: