torsdag 21 juli 2011

Semestern!

Hej! Hoppas allt är bra med er alla =)

Nu tänkte jag komma med en bildbomb med massa bilder från min semester! Jag och min kille hade 2 veckors semester, första veckan höll vi mest på i huset och fixa massor! Andra veckan var vi nere i Karlskrona hosmin morfar och hans fru Lena =)
Hade en super skön semester. Det enda som var jätte tråkigt var att det inte var så jätte bra väder när vi var nere hos min morfar =/ sol bara en dag! =/ Menmen, skönt med lite ledigt iaf. Nu kommer det iaf lite bilder!

Ann-Sofi och Sakki på hoppträning =)

Sakki på hoppträning =)

Red ut Sakki med Veronica och Campari =)

Sakki i hagen =)

Sötnosen! <3

Alltid glad =)

Thea =)

Gotti gotti =)

Gott med kaka! =)

Var barnvakt åt Thea =)

Var och fixade mina naglar tillsammans med Victoria, här är mina naglar innan!

Resultatet av mina naglar =)

Här fixar Bettan till Victorias naglar =)

Här är mina nya naglar och min nya piercing =)

Kom igen lek med mig, =)

Rasmus och Agnes =)

Rasmus =)

Agnes träffade sin kompis Rasmus såklart =)

Jag, älsklingen, Amanda, Johan och pappa var på auktion i Österbybruk =) Här är Johan =)

Jag på auktion =)

Agnes =)

Vattenmelon! Mums =)

Cornelia =)

Mamma =)

Här låg vi och sola och bada nästan en hel dag, den enda dagen då de va sol =)

Agnes =)

Fina Agnes =)

Fina Agnes =)

Fin utsikt =)

Thea badar =)

Thea badar =)

Agnes <3

Thea och mamma =)

Thea och Örjan =)

Mamma på båten =)

Lena på morfar och hennes båt =)

Thea redo för en båttur! =)

Agnes med flytväst =)

Thea med flytväst =)

Moster på sin hojj =)

Thea hittade en kompis på ett fik =)

En glad Thea =)

Jag =)

Jag i bilen på väg hem från en regnig dag på stan =)

Fin utsikt på kvällspromenad =)

Haha, mamma va nog ute i regnet liiite för länge.. ;)

Älsklingen och Agnes =)

Fin utsikt =)

Cornelia lite frusen ;)

Mamma och moster =)

Amanda och jag =)

Jag =)

Amanda, jag, älsklingen och Johan =)

Jag =)

Hasslö festival! =)

Morfar på Hasslö festivalen =)

Älsklingen och Johan på Hasslö festivalen =)

Emma på Hasslö festivalen =)

Amanda på Hasslö festivalen =)

Thea superglad med sina hörlurar på sig =)

September =)

Johans glass på Glasiären =)

Ja det var typ alla bilder från min semester! Snart kommer det ett inlägg med bilder på huset osv =)
Ha det bra! Puss