söndag 31 juli 2011

Göteborg resa!

Hej! Hoppas att allt är bra med er! :D

Med mig är det helt okej, är väldigt nervös just nu bara, ska iväg och provjobba nu snart =O Någonting säger nej i min mage... Men får helt enkelt prova och se!

Igår var jag och Victoria i Uppsala och shoppade lite =) Jag fick med mig en del hem! Såklart att man hittar massor när man inte ska ha något egentligen, men det blev iaf en skinnjacka (skitsnygg!), ett linne, en lång kofta till i höst/vinter och en tröja. Sen lite småsaker från öb och galgar och spegel från IKEA =) Kommer ev upp bilder på något av de =) Om ni vill se?

Senare igår kväll blev det tacos hemma hos oss, Jocke och Victoria kom över och åt med oss. Efter det så var det bara att göra sig i ordning lite och förkröka lite, för att sen åka in till Norrtälje med Victoria och Susanne =) Vi gick först till Ett Glas sen vidare förbi Salt, sen till Piren! =) Tyvärr så var DJn inte alls bra på Piren igår, så det var inte så kul! Annars hade jag supertrevligt =) Här är lite bilder från Ett Glas och Piren =)

Victoria inne på Piren =)

Sussie och hennes kompis =)

Victoria =)

Sussie =)

Sussie och Victoria =)

Victoria med sin stora Mojito! =O

Min Bacardi Razz =)

Sådär det var alla bilder från igår! :D

Nu innan jag börja skriva detta inlägg så bokade jag en resa ner till Göteborg! Jag jobbar ju som Fristående Hudvårdskonsult inom Mary Kay, och vi har vårat seminarium där! Så ska dit, som tur är så bor min kompis Denise där, så ska passa på att träffa henne lite, blir kanske inte så jätte mycket tid över till det, men ska iaf sova där och så =) Så himla snällt! Tack <3
Nu gäller det bara att jag ska hitta en cocktail eller gala klänning tills den 25e augusti!!! =O Shiit! Skit svårt ju. Menmen, bara att börja leta och hoppas på det bästa! =)

Nu måste jag åka snart =D Ha en bra dag! Puss

3 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Förkröka...hahaha...volket roligt ord. Jag läste först som förk röka och tänkte vad är det? Kram mamma

Tinnar och torn sa...

vilket inte volket

Tinnar och torn sa...

hehe