torsdag 18 augusti 2011

Här var det ju bra uppdatering...

Hej på er alla! Som rubriken lyder, inte direkt mycket uppdatering här inte! Jag ska försöka bli bättre på de! :)

Igår var jag, mamma och syrran i Sthlm hos våran frisör! Jag tona håret och klippte mig, mamma gjorde slingor och klippte sig, syrran klippte sig bara :) alla blev jättefina :) kanske kommer bilder på oss sen :)

Just nu sitter jag på bussen på väg till jobbet! Jobbar från kl 8- stängning idag! Hoppas på att vi är ifrån jobbet ganska tidigt iaf! För jag måste till stallet sen! Rida Ikke och ta hem våran kattunge! :) hihi! Hon (tror att det är en hona) är så söt!!! Vi har dock inte kommit på något bra namn än, kom gärna med förslag! Ett namn som passar till Agnes (våran hund) och Elsa (våran katt) ! Det är jätte svårt! Jag tycker Engla är fint, men man tänker bara på lilla flickan då! :/ så vi får se vad det blir!

Nej nu ska jag snart gå av bussen! Men ha det super så ska jag försöka lägga in lite bilder här imorgon eller så :) hade varit lättare om man kunde göra de från telefonen! Nej ha de bra nu, puss

Inga kommentarer: