tisdag 9 augusti 2011

Länge sen sist :/

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men har haft massa annat att göra :/
Ska försöka bli bättre :) är ledig några dagar nu så ska försöka hinna med att blogga :) har en del bilder att visa :)

Jag har fått något knäpp! Igår efter stallet så kände jag för att gå ut och springa! Så jag tog med mig vovven ut och sprang! Samma sak idag, när jag kom hem från jobbet bytte jag om till träningskläder och tog med vovven på en springtur! Precis när vi kom hem igen så ringde Victoria och fråga om vi skulle gå ut på en hund promenad, så de var bara att gå ut igen :) så nu är jag helt död! Tur att man är ledig imorgon! Lär ha grym träningsverk! :/

När älsklingen kom hem för ett tag sen avslöja han att han har beställt ett ps3! :O och imorgon ska vi åka till Uppsala och kolla på surroundljud ! :) NICE :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv med syster min :) puss

Inga kommentarer: