söndag 15 januari 2012

Äntligen sitter den där!

Hej på er!
Japp äntligen ! Nu sitter den där på min arm =) Som jag har längtat! =D Jag pratar alltså om en tatuering =) Gjorde den idag =) Och jag kan säga att det kändes! Gjorde inte så ont som jag trodde, men det är ju inte så jätteskönt direkt. Men nu sitter den på plats iaf! Är verkligen supernöjd =) Här är min andra tatuering! =D


Kom precis hem från en lååång skogspromenad med Victoria och hundarna! =) Vi har hittat den perfekta rundan som är lite längre! =) Hundarna får springa lösa jättemycket vilket är superskönt =) Agnes fick nog upp ett spår efter ett djur idag, för hon sket totalt i mig när jag ropade på henne först, men sen efter ett tag kom hon springandes =) Duktiga tjejen! Är så skönt att kunna ha dom lösa så dom får springa så mycket dom vill =)
Vi tog självklart med kameran med ut i skogen, tänkte ta med min, men den är så himla klumpig, så jag bad Victoria att ta med hennes lilla digitalkamera ist, så dom här bilderna har hon tagit =)

Jag och Agnes =)


Jag och Agnes =)

Agnes och Rasmus =)

Kommer lite fler bilder senare från min mobil, men den ligger på laddning just nu så lägger in dom senare! :D
Ha det super. Kram! <3

Inga kommentarer: