onsdag 11 januari 2012

God kväll på er! =)

Är trött på att gå hemma nu! Vill jobba! Har gått hemma nu i 2 veckor ungefär, visst har de varit rätt skönt, men ekonomin fungerar inte att gå hemma utan att få betalt! :/
Nyss hade jag 6-7 st jobb och fick säga nej till flera som ringde och frågade om jag kunde jobba.. Nu står jag här med endast dagisjobbet och Mary Kay... :/ Det är det som är nackdelen att vara vikarie!
På dagis jobbar jag bara torsdagar och fredagar t.o.m. maj, några enstaka dagar till blir det!Annars står jag utan.
Har iaf sökt jobb idag. Vilket har gått helt okej. Ringde Badhuset i Rimbo och fråga, dom behövde dock inget just nu, men har iaf skickat mitt CV och personliga brev dit. Sen ringde jag till Fancy Care i Rimbo, och dom ville gärna en en vikarie, så jag har skickat mitt CV och personliga brev dit oxå! Så jag hoppas verkligen att jag får något! Annars måste jag sälja hästen :(
Börjar typ gråta bara jag tänker på det.. Vill verkligen inte!!! :(((

Tidigare idag var jag, syrran och hennes barn uppe i stallet hos Blue. Vi gick en promenad med barnvagn, hund och hästen. :) Jag red en liten bit också.
Min hund Agnes vill inte riktigt lyssna när jag sitter uppe på hästen, hon blir som döv då.. Så tränade att ha henne först i lina medan jag ledde Blue, vilket gick jättebra, sen fick Agnes springa lös medan jag red. Hon lyssnade faktiskt jättebra idag! :) Duktiga hund!
Tanken är att jag vill ha med henne ut när jag rider! :) Så det är bara att fortsätta att träna. =)

Tog lite bilder på Blue när vi kom tillbaka till stallplanen, här kommer några! Dock är han jätte långhårig =P
Blue =)

Blue =)

Blue =)

Blue =)

Nej nu ska jag kolla lite tatueringar! =) För i helgen kommer en tjej som heter Yvonne ner och ska skissa lite =) Så måste komma på vad jag vill ha :D
Vill göra ngt med syrran! Kom med förslag =)
Kram

Inga kommentarer: