söndag 29 april 2012

Grillkväll-utekväll

Igår började dagen med att jag sov länge! Superskönt!! Sen var det bara att börja städa lite innan jag åkte till stallet och red en snabbis, sen hem igen för att fortsätta städa. Sen blev kl 14 och då plockade Victoria upp mig här hemma så åkte vi till henne för att göra mina naglar! :) supernöjd som alltid blev jag :)
När vi va klara skyndade jag mig hem fort för att städa klart innan alla skulle komma! :) runt 18-19 kom ett gäng hem till oss och grilla, börja föra lite och hade allmänt trevligt! Har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väääldigt länge! :) tack till alla inblandade! :)) sen blev det en sväng till Norrtälje, vi visste inte riktigt vart vi skulle... Eller alla ville till olika ställen och så, men de blev en sväng till på G och sen blev det hemfärd typ direkt.... Så det blev ingen dans för oss.... :/ så kvällen slutade inte som planerat direkt... :/ tråkigt som fan! Men men...
Mår iaf hyfsat bra idag, vilket känns skönt! Nu ska jag gå upp och försöka äta lite ! :) ha det bra!

2 kommentarer:

Victoria S sa...

Nästa gång kör vi bara tjejer ! Utan killar som åker hem vid halv 1 :P haha ! ;) Bara ta en spontan utekväll med fördrinkar och sen får vi se vilket dansgolv vi rockar ;) !

Paulina sa...

Ja absolut!! Killarna får stanna hemma och ha tråkigt! ;)) vill ju hinna med att dansa oxå såklart ;)