torsdag 12 april 2012

Har glömt att säga detta!

Tja!
Kom på nu att jag har glömt att säga en sak till er...
Igår ringde min chef på Förskolan och frågade om jag hade något jobb i sommar osv, nej det har jag inte svarar jag, sen frågar hon om jag ville ha 75 % på förskolan!!!!! JA det vill jag svarade jag.
Hon frågade om jag ville tänka på det några dagar, men jag sa direkt att nej jag tar det, jag trivs som fisken i vattnet så jag vill vara där så mycket som möjligt! =)
Så från och med 1 Juni börjar jag den anställningen, just nu har jag en annan anställning där till sista maj. Ska bli så himla kul! =)

Ville bara säga det =)
Nu kommer bloggen att vara lite rörig ett tag, Denize ska fixa den nu under natten =) Så himla snällt av henne!!!! =D Hihi! Så titta gärna in imorgon igen och se hur den ser ut! =D
Ha det bra, kramar

Inga kommentarer: